27/04/2026
🌿🌿🌿Geçtiğimiz hafta içinde , Türkiye Sıfır Atık vakfının , Kütahya valiliği işbirliği ile düzenlediği " Çevre ve İklim Değişikliği Çalıştayı' na katıldık. ' Yerelden Ulusa İsraf ve Atık ' konusu üzerine yapılan çalıştay , Kütahya merkez ve ilçelerden stk ve kurumların katılımı ile Dumlupınar Üniversitesi ev sahipliğinde geçekleşti.
♻️♻️♻️ Çevre, Atık problemleri , dönüşüm gibi bir çok konunu ele alındığı çalıştayda bulunmaktan onur ve mutululuk duyduk.
Dost Kalpler Derneği olarak , kuruluşumuzun ilk yıllardan itibaren ; çevre ve doğa temizliği, ağaçlandırma etkinlikleri, plastik kullanımı (bez poşet kullanımı) ve atık problemleri üzerine çözümler düşünüp bu konuda toplum bilinci oluşturmak adına birçok etkinlik , yarışma düzenledik. Bu konuyla ilgili yapılan tüm organizasyonlara destek verip , görev aldık. Şimdi ise , Sayın Emine Erdoğan'ın onursal başkanlığını yaptığı Sıfır Atık vakfının düzenlediği çalıştayda projelerimizi anlattık. Karşılıklı fikir alış verişi ile , etkili ve yararlı fikirler konuşuldu. Umarız bu hareket ülkemiz için temiz sonuçlar getirir.
Doğamıza, ülkemize yararlı olmasını temenni ettiğimiz çalışma için emeği geçen herkese teşekkür ederiz. 💚