17/02/2026
Kıymetli şoför esnafımız,
Yarın odamız için çok önemli bir seçim yapacağız. Bu seçim; geçmişin yüklerini geride bırakıp yeniliğe, birliğe ve temiz bir beyaz sayfaya birlikte adım atma seçimidir.
Ben bu yola; şeffaflıkla, adaletle ve esnafımızın hakkını sonuna kadar savunmak için çıktım. Artan sorunlara kalıcı çözümler üretmek, odamızı hep birlikte daha güçlü yarınlara taşımak istiyoruz.
Gelin, değişimi birlikte başlatalım.
Gelin, beyaz pusulada beyaz bir sayfa açalım.
Destek veren, sandığa giderek iradesini ortaya koyan tüm şoför esnafımıza şimdiden teşekkür ediyorum.
Saygılarımla,
Murat Uçkan
Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkan Adayı