05/06/2025
KORKUTELİ AGD TEMSİLCİLİĞİ OLARAK İLÇEMİZDE DÜZENLEMİŞ OLDUĞUMUZ TOP SEKTİRME YARIŞMASINDA 1. VE 4. LÜK ÖDÜLÜ ALAN ARİF CEBECİ ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİMİZE ÖDÜLLERİNİ OKUL MÜDÜRÜ YÜKSEL ŞEN VE AGD KORKUTELİ İLÇE BAŞKANI MEHMET MERMİ TAKTİM ETTİLER. TÜM ÖĞRENCİLERİMİZE BAŞARILAR DİLERİZ