05/06/2026
Necmettin Erbakan Üniversitesi Nezahat Keleşoğlu Sağlık Bilimleri Fakültesi iş birliğiyle gerçekleştirdiğimiz “Çocuk Çalıştayı”nı başarıyla tamamlamanın gururunu yaşıyoruz.
Çocuk Koruma Sisteminde Mevcut Durum Analizi”, “Koruyucu Aile”, “Çocuk İhmal ve İstismarıyla Mücadele” başlıklarında; 18 farklı kurumdan çocuk alanında çalışan 60 katılımcının katkılarıyla mevcut durum değerlendirilmiş, çözüm önerileri ele alınmış ve önemli çıktılar ortaya konulmuştur.
Başta bizleri iş birliğiyle onurlandıran Necmettin Erbakan Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi’ne, kıymetli akademisyenlerimize, destek ve katkılarıyla yanımızda olan Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na, bakanlık temsilcilerimize, kamu kurum yöneticilerimize, uzmanlarımıza ve emeği geçen tüm paydaşlarımıza gönülden teşekkür ederiz.
Ayrıca bu anlamlı çalıştayda bizlerle birlikte olan tüm katılımcılarımıza, çocuklarımızın geleceği adına ortaya koydukları fikirler, emek ve sorumluluk duygusu için şükranlarımızı sunuyoruz.
Birlikte düşünüyor, birlikte üretiyor ve çocuklarımız için daha güçlü yarınlara yürümeye devam ediyoruz.
0-12 YAŞ KORUMA DERNEĞİ / SAYE“Çocuklarımız kırmızı çizgimiz.”