01/06/2026
Dadaloğlu Derneğimizce dernek binamızda Kurban Bayramı Merasimimizi, üyelerimizin ve hemşerilerimizin yoğun katılımıyla gerçekleştirdik.
Birlik, beraberlik ve dayanışmanın gönüllere nakşedildiği, sevgi ve merhametin zirveye ulaştığı bu bayram günleri, milletimizin kardeşlik duygularının güçlenmesinde en önemli unsurlardan biridir. Bu vesileyle, başta şehit ailelerimiz ve gazilerimiz olmak üzere, bu cennet vatanı bizlere emanet eden şanlı geçmişimizi yad ediyor; birlik ve beraberliğimizin artarak devam edeceği nice bayramlara sağlık, esenlik ve huzur içerisinde ulaşmak dileğiyle Türk-İslam âleminin Kurban Bayramı'nı kutluyoruz.
Dadaloğlu Derneği Bayramlaşma Merasimi'ne;
AK Parti Milletvekili ve MKYK Üyesi Sayın Dursun ATAŞ,
AK Parti Milletvekili ve MSB Komisyonu Başkanı Sayın Hulusi AKAR,
AK Parti Milletvekili Sayın Ayşe BÖHÜRLER,
AK Parti Milletvekili Sayın Bayar ÖZSOY,
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Dr. Memduh BÜYÜKKILIÇ,
Kayseri İl Emniyet Müdürü Sayın Atanur AYDIN,
Zafer Partisi Kayseri İl Başkanı Sayın Seyit ÜLKAN,
MHP Kocasinan İlçe Başkanı Sayın Behzat ÖNDER,
Yörük Türkmen Vakfı Başkanı Sayın Ali AYDIN,
ADD Kayseri Şube Başkanı Sayın Hakkı TEMİZ,
Anadolu Birleşik Azerbaycan Dostluk Eğitim Kültür Derneği Başkanı Sayın İsmet TOYMUŞ,
Dernek ve sendika temsilcileri,
Adıyaman Üniversitesi Rektör Yardımcısı Sayın Prof. Dr. Özgür ÖZDEMİR,
Sarız Belediye Başkan Yardımcısı Sayın Selahattin KOLUKISA,
CHP ve İYİ Parti temsilcileri,
Pınarbaşı İlçe Millî Eğitim Müdürü Sayın Ziya KILIÇ,
Kayseri Adalet Sarayı’nda görev yapan kıymetli müdürlerimiz ve personelleri,
Tıp camiasından doktorlarımız,
Akademisyenlerimiz ve Avşar iş insanları
katılım sağlamışlardır.
Ayrıca, mazeretleri nedeniyle gelemeyen Saadet Partisi Genel Başkanı Sayın Mahmut ARIKAN, MHP Milletvekili Sayın Baki ERSOY, AK Parti Milletvekilleri Sayın Şaban ÇOPUROĞLU ve Sayın Murat Cahid CINGI ile CHP Milletvekili Sayın Aşkın GENÇ telefonla arayarak bayram kutlamasında bulunmuşlardır.
Dadaloğlu’nun dediği gibi:
“Gardaştan gardaşa kemlik m'olur,
Şahanın yuvası ıssız mı kalır,
Emmi, dayı adama çok gerek olur,
Kab'ağacın gürlemesi dalınan.”