30/03/2026
28 Mart Cumartesi günü; üyelerimiz, gönüllülerimiz, yeğenlerimiz ve misafirlerimizden oluşan on bir kişilik bir grupla, orman içinde toplam dört km.'lik hafif ama keyifli bir yürüyüş yaptık. Yürüyüşün teması olan kardelenlerin en son zamana kalmış bireylerini görme şansını yakaladık, önümüzdeki yıl tekrar görüşmek üzere vedalaştık. Kardelenler, siklamenler ve bohçaotlarının yanı sıra, artık baharın ikincil müjdecileri olan orman sümbülleri, hanım gömlekleri, kazgagaları gibi türlere merhaba dedik ve "Sarcoscyphyta austriaca" mantarının kırmızısına hayran kaldık. Klasik ayı muhabbetimiz, Kanada'dan gelen misafirimizin güncel bilgileri ile daha da renklendi.
Yürüyüşün sonlarına doğru yağmur bizi biraz nemlendirse de, asıl etkisini göstermek için bizim çoban kulübesine dönmemizi bekledi. Sonrasında soba başında kumanyalarımız ve çay eşliğinde sıcak bir sohbetin tadını çıkardık. Temalı buluşmalarımızı çeşitlendirerek sürdürme konusunda hemfikir olarak etkinliğimizi sonlandırdık. Daha da pekişen dostluk duygularımızla tüm katılımcılarımıza içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.
🌾🍀🌿
Fotograflar: .ozge