02/06/2026
Konyalılar Derneği olarak Haziran ayı yönetim kurulu toplantımızı, dernek binamız dışında bir restoranda yemek eşliğinde gerçekleştirdik.
Toplantımızda, yaz dönemi boyunca yapılacak çalışmalar, Eylül ayında başlayacak yeni dönem planlamaları ve öğrencilerimize nasıl daha faydalı olabileceğimiz üzerine verimli istişarelerde bulunduk. Gençlerimize yönelik sosyal, kültürel ve akademik etkinliklerin geliştirilmesi konusunda fikir alışverişi yaparak yeni projeler üzerine değerlendirmelerde bulunduk.
İki aylık yaz döneminin ardından, yeni dönemde daha güçlü çalışmalar ve daha güzel etkinliklerle yeniden bir araya gelmeyi temenni ediyoruz.