23/04/2026
23 Nisan’ın o güzel coşkusunu, Değer Otizm Derneği olarak çocuklarımızla birlikte doyasıya yaşadık 🇹🇷💙
Mahalle Muhtarımız Tülay Hanım ve kıymetli Suzan Hanım’ın içten desteğiyle gerçekleşen bu güzel günde; çocuklarımızın kahkahaları, neşesi ve enerjisi hepimizin kalbini ısıttı.
Otizmli çocuklarımız başta olmak üzere tüm çocuklarımızın birlikte oynadığı, güldüğü, paylaşmayı öğrendiği bu anlar bizim için çok kıymetliydi. Her bir gülümseme, her bir küçük mutluluk bizim en büyük hediyemiz oldu.
İyi ki varsınız, iyi ki birlikteyiz…
Sevgiyle kurulan her bağ, çocuklarımızın dünyasını daha da güzelleştiriyor 💙
Emeği geçen herkese yürekten teşekkür ediyor, tüm çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı sevgiyle kutluyoruz 🌸