29/04/2026
DİSK, KESK, TMMOB ve TTB olarak; Taksim Kazancı Yokuşu’nda 1 Mayıs 1977’de katledilen emekçileri, 1 Mayıs 1989’da Şişhane’de ve 1996’da Söğütlüçeşme’de yaşamını yitiren mücadele arkadaşlarımızı ortak irademizle andık.
Sermayenin sömürüsüne, devlet şiddetine ve emek düşmanı politikalara karşı mücadele ederken yitirdiğimiz yoldaşlarımızın anısı önünde saygıyla eğildik. Saygı duruşu ve yapılan konuşmaların ardından, sınıf mücadelesinin simge mekânlarından Kazancı Yokuşu’na karanfiller bırakarak, onların bıraktığı mücadele bayrağını yükseltme kararlılığımızı bir kez daha ifade ettik.
şehitlerini anma etkinliklerinin ikinci durağı Şişhane oldu. Kazancı’daki anmanın ardından Taksim’den Şişhane’ye yürüyerek, 1989’da katledilen Mehmet Akif Dalcı’yı andık. Burada gerçekleştirilen törende, geçmişten bugüne emeğin onuru ve halkın özgürlüğü için bedel ödeyenlerin mücadelesinin yolumuzu aydınlatmaya devam ettiği vurgulandı.
Unutmadık, unutturmayacağız!
Yaşasın !
Yaşasın örgütlü mücadelemiz!