Okulumuz 93’te açıldı. İmam hatip okullarının parlak dönemiydi o zamanlar. Özlenen, beklenen
bir altın nesil yetişiyordu. Kimi “Âsım” diyordu
kimi “yiğidim ses ver” diyor, herkes “bir gençlik” bekliyordu. Sıraları bile sonradan geldi ve öğrenciler tarafından taşındı. İlk
sene katalitik sobalar kullanıldı ısınmak için. Kütüphane, laboratuvar gibi temel birimler bile birkaç yıl
sonra ancak faaliyete
geçti.
Özlenen nesil kendini gösterdikçe birileri rahatsız oldu. Sistemin çarkları haksız yollarla istenmeyen
nesil ilan etti önce. Sonra orta kısımlar kapatıldı. Engelleri daha sistematik baskılar izledi. Okulumuz ilk mezunlarını 2000 yılında verdi. Kuruluşundan bugüne kimi zaman engellerin üstünden atlayarak kimi zaman da etrafından dolaşarak
gelindi. Kimi 7 sene kimi bir iki sene okudu. Güneş balçıkla sıvanmıyor. İstenmeyen neslin kıymeti yeniden anlaşılıyor. İmam hatip nesli yeniden
ve daha güçlü bir şekilde özleniyor. Sadece arkadaşlığı, kardeşliği değil aynı zamanda neden varolduğumuzu ve sorumluluklarımızı nasıl
yerine getireceğimizi de öğrendiğimiz okulumu bugün bir yıldız olarak yeniden yükseliyor. Bu sayfa anılarımızı ve sahip olduklarımızı paylaşmak ve arttırarak sevdiklerimle paylaşmak için
kuruldu.