04/04/2026
Mescid-i Aksa'nın ibadete kapatılması ve Filistinli esir kardeşlerimiz hakkında idam hükmü verilmesine dair basın açıklamamız
YASALAR ZULMÜ MEŞRULAŞTIRMAZ
Allah Azze ve Celle’nin çevresini mübarek kıldığı, Peygamber Efendimiz’in (s.a.v) miraca yükseldiği Mescid-i Aksa bir ayı aşkın süredir işgalci Siyonist İsrail tarafından ibadete kapatılmıştır. Müslümanların kendi mukaddesatına girmesi engellenmekte, Mescid-i Aksa'dan secde izleri silinmeye çalışılmaktadır.
Bunun yanısıra Siyonist İsrail meclisi, zindanlardaki Filistinli kardeşlerimiz için "İdam Yasası"nı kabul ederek vahşette yeni bir eşiği aşmıştır. Bu karar bir yargı süreci değil, planlı bir soykırımın yasal kılıfıdır. 9.500’ü aşkın esir, hiçbir insani hak tanınmadan zindanlarda çürütülmektedir.
Daha önce tıbbi ihmal ve işkenceyle "yavaş yavaş" öldüren İsrail, şimdi dünyayla alay edercesine bu cinayetleri "yasallaştırmıştır". Biz biliyoruz ki; hiçbir dar ağacı, özgürlüğe inanmış bir halkı durduramaz; hiçbir yasa zulme kılıf olup onu meşrulaştıramaz.
Kapısını kilit vurulmuş mahzun Aksa ve Allah yolunda canlarını feda etmeye hazır o yiğit esirler, bugün bizden sadece dua değil, somut bir duruş beklemektedir. Bu somut duruş öncelikle dünya sevgisini kalbimizden atmak, iman ve cihad şuurunu kuşanmakla başlar. Unutulmamalıdır ki; fiili bir çabayla desteklenmeyen sözler, zulmü engellemeye yetmeyecektir.
Rabbimiz; mazlumiyetimizi, bu zulümleri bertaraf etme yolundaki zayıflığımızı ve çaresizliğimizi gidersin. Bizlere bu zulme karşı duracak, onu kökünden kazıyacak azmi, kudreti, kararlılığı ve başarıyı lütfetsin. (Amin)