23/05/2026
İÇİŞLERİ BAKANLIĞI ÇALIŞANLARI YİNE “BÜRO MEMUR-SEN” DEDİ
İçişleri Bakanlığı personeli, yetkide etkili sendikacılık anlayışımıza bir kez daha güçlü destek vererek 2026 yılında da yetki bayrağını Büro Memur-Sen’e emanet etti. 13.885 üyeyle bir kez daha yetkili sendika olmanın gururunu yaşıyoruz.
Bu büyük başarıda emeği olan; gece gündüz demeden sahada çalışan şube başkanlarımıza, il temsilcilerimize, yönetim kurulu üyelerimize, işyeri temsilcilerimize ve teşkilatımızın her kademesinde fedakârca mücadele eden tüm dava arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyoruz.
Ayrıca, sendikamıza güvenerek destek veren, emeğin yanında duran ve iradesini bir kez daha Büro Memur-Sen’den yana kullanan kıymetli üyelerimize ve tüm İçişleri Bakanlığı çalışanlarına şükranlarımızı sunuyoruz.
Büro Memur-Sen olarak; dün olduğu gibi bugün de, yarın da bakanlık çalışanlarının sorunlarını çözmek, taleplerini kazanıma dönüştürmek ve çalışanlarımızın haklarını en güçlü şekilde savunmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.
Sorunlardan beslenen değil, sorunları çözüme kavuşturan sendikal anlayışımızla; her platformda çalışanlarımızın sesi olmaya, kazanım üretmeye ve yetkinin hakkını vermeye devam edeceğiz.
Sadece eleştiren değil üreten, sadece konuşan değil sonuç alan sendikacılığın adresi olan Büro Memur-Sen; çalışanların güvenine layık olmaya kararlılıkla devam edecektir.
İyi ki Büro Memur-Sen’iz, iyi ki büyük Büro Memur-Sen ailesinin bir parçasıyız.
T.C. İçişleri Bakanlığı |