15/06/2024
Yorulduk belki ama ölüme de yaklaştıkça ,
tek tesellimiz kimseyi kullanmadık !
Gözümüzün gördüğü kimseyi de kullandırtmadık !
Sadece kendi halllerine bırakıp bazı insanları , onların bizim neler çektiğimizi anlasın istedik !
Hoş... Anladılar mı ? Hiç sanmıyorum !
Ben öldükten sonra da , anlayacaklarını hiç sanmıyorum !
En acısı da bu değil mi zaten ?