29/05/2026
❗❗❗ Afrika / Çad'a emanet olarak gönderdiğiniz tüm kurbanlıkların kesimi yapıldı Elhamdulillah. Kesimlerin bir kısmı Sudan sınırında ( şehir merkezinden 7-8 saatlik uzaklıkta) diğerleri de şehir merkezinden 3-4 saatlik uzaklıkta ki köylerde kesildi Elhamdulillah. Bölgede internet olmadığından, internet olan bölgeye geldiklerinde kesim videolarını gönderiyorlar. O yüzden videolar parça parça geliyor. İnşallah bugun ve yarın herksin videosu gönderilmiş olur.
Kesim yapılan bölgelerde hava aşırı derecede sıcak olduğundan telefonlar devamlı arıza veriyor, hatta bayılan arkadaşlar bile olmuş. Bu bölgelere, kurbanların taşınması, nakliye, kasap, araç ve ekip tedariği, extra masraf olduğundan dolayı malesef pek giden olmuyor. Yaptığımız işin hakkını verebilme ve önce kendi içimize sinmesi açısından, elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Kesim yapılan köylere ulaşım nerede ise hiç olmadığından, kurbanlık hayvanlar başka bölgelerden buralara getiriliyor. Bundan dolayı çok fazla aksilikler yaşanabiliyor. Bundan dolayı bizi anlayışla karşılamanızı temeni ediyoruz. Bizden yana varsa hakkımız helal olsun. Sizde hakkınızı helal ediniz.
Adana İnfak Derneği