11/08/2025
AÇIK ÇAĞRI!
Sn. Ergin Göleli ;
Kulübümüzün üst üste geçirdiği başarısız sezonlar ve tribünlerimizin ortak talebi olan devir noktasında gösterdiğiniz tavır neticesinde devir gerçekleşmiştir. Taraftar üzerine düşeni yerine getirmiş ve kısa sürede binlerce insan tribünlerde yerini almıştır.
Kulübü devraldıktan birkaç ay sonra futbolculara ve personellere ödeme noktasında sıkıntıların yaşanması, takımın adeta zoraki sahaya çıkıyor oluşu ligden düşmemizi kaçınılmaz bir noktaya getirmiş ve sayısız fırsata rağmen takım ligden düşmüştür.
Adanaspor başkanlığı makamının amacı Adanaspor için en iyisinin elde edilmesidir.Gelinen noktada yaşadığınız talihsiz ekonomik problemler ve diğer sebepler maalesef Adanaspor için kötü günleri beraberinde getirmiştir.
Bu taraftar 20 sene önce lige katılamamanın acısını hâlâ yüreklerinde hissederken Adanaspor'un “Sahibi değil sahipleneni “ söyleminizi de hatırlatarak artık camiamızın lideri olarak tarihi bir karar vermek durumundasınız.
Yaşadığınız ticari sıkıntılar sebebiyle mayıs ayından beri ortaya çıkan hiçbir sorun bugün itibari ile çözülememiş aksine FIFA ve icra dosyalarının sayısı artmıştır.
Sn. Ergin Göleli , Sn. Bayram Akgül , Sn. Levent Pütün ;
Camiamizin halef selef başkanları ve yöneticileri olarak sizlere düşen tarihî bir misyon bulunmaktadır.
Adanaspor'un yaşaması için yapılacak 3’lü görüşmelerde herkes Adanaspor menfeatlari doğrultusunda taşına altına elini koymak durumundadır. Hepinizin gayesi tek ve nettir. Adanaspor yaşamalı ve var olmalıdır.
Sayın Başkanlar sizlere çağrımızdır.
Bir masa etrafından toplanın ve mevcut duruma Adanaspor'un “sahiplenenleri “ olarak çözüm bulun. Devirse devir , değişimse değişim.
Geç olmadan…