06/10/2022
STORMÖTE - KALLELSE - Onsdag 19/10 klockan: 17.30
Plats: Kårhuset, våning 2.
STATOs stormöte hålls under oktober månad varje år. Alla medlemmar bjuds in till detta möte för att få ta del av föreningens verksamhet, samt styrelsearbetet. Stormötet utser även nästa års generaler, vice generaler samt observatörer.
Som general har du ansvar för rookieperioden inom linjeföreningen och är en spindel i nätet mellan rookies, faddrar, andra linjeföreningar, studentkåren och universitetet. Det är ett roligt uppdrag där du får utmana dig själv samt hitta kreativa lösningar för att rookieperioden ska bli så bra som möjligt för de nya rookies! Är du intresserad eller känner du någon som skulle passa utmärkt för uppdraget? Nu önskar vi få in era nomineringar.
Är du intresserad av styrelsen och dess arbete? Här har du möjlighet att väljas in som observatör i styrelsen fram till årsmötet som äger rum i februari, då du kan bli invald som ledamot om det känns rätt för just dig!
Frågor eller funderingar? kontakta valberedningen:
Adam Wiman,
[email protected]
Edvin Antsvee,
[email protected]
Nedan finns ett intresseformulär för general, V. general och observatörsposter:
https://docs.google.com/forms/d/11Ifi6pa2AOBhitQLsxGDXy2XrRCq0A9P5HDs7dhw8WA/edit
Information om studentlinjeföreningen STATO hittar du här:
https://docs.google.com/document/d/1R5OiAztNbQ2XPbbpIbMf7okSLPM3knU9/edit?usp=sharing&ouid=109804904086626487681&rtpof=true&sd=true
STATOs stadgar:
https://docs.google.com/document/d/1kAuumf25E2mIrav5LaZW5MSHif3HsxPDDlCg5GT7GNs/edit?usp=sharing
STATOs stormöte hålls under oktober månad varje år. Alla medlemmar bjuds in till detta möte för att få ta del av föreningens verksamhet, samt styrelsearbetet. Stormötet ska även välja två nya generaler och vice generaler till nästa rookieperiod. Som general är du den högsta ansvarige ...