12/05/2026
Vi var på plats med två representanter. Tack för en fin kväll Vän i Umeå och Rättighetscentrum Västerbotten !
Vi tror på ett musikliv som har plats för alla! Därför skapar vi en plats där tjejer och transpersoner får ta plats och blomstra.
Umeå
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när She's Got the Beat postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.
Skicka ett meddelande till She's Got the Beat: