08/05/2025
Varmt välkomna till Allhelgonakyrkan onsdagen den 21 maj. Då kommer vi bl a att sjunga Förklädd Gud tillsammans med ett gäng duktiga musiker. Men vi kommer även att sjunga lite annat, t ex ett läckert ABBA-potpurri.
Biljetter säljs i entrén.
Detta vill ni inte missa! 😊⭐🎵