18/06/2026
Vad vore vi utan världens bästa Gunnar? Han har inte bara byggt stommen till midsommarstången utan tog även med oss brudar på en traktortur för att plocka björkris 😍🌳
Elisabet från Mo Hembygdsförening gjorde finfina kransar så nu är vi redo för morgondagen ✨ Vi öppnar kl. 11 och då har vi serveringen öppen med silltallrik, matigare smörgåsar och jordgubbstårta 🍰
Kl. 12 börjar folkdanslaget sitt uppträdande tillsammans med riksspelman Karin och sedan blir det dans runt midsommarstången tillsammans med lekledare Christina ☀️ Vi avslutar dagen med godisregn!
Ponnyridning med Myskje Gård Äventyr kommer också finnas på plats från kl. 11 och del av dagen 🐎
Psst. Vi tar en Parkeringsavgift om 20 kr i morgon - swish eller kontant. 🅿️