18/12/2025
Vi i Societeten vill säga ett STORT STORT grattis till dig som blivit antagen till Socionomprogrammet vid LIU💛
Det är vi som är ert fadderi och vi ser så mycket framemot att träffa just dig!
Det är vi som håller i er mottagning som startar den 14 januari och som sedan är igång i nästan två hela veckor, fullspäckat med massa roliga aktiviteter!!
N0lle-P är ett perfekt tillfälle för dig som är ny student att komma in i studentlivet och lära känna både nya människor och vårt vackra Norrköping!
Har ni frågor eller funderingar så finns vi här, bara att skriva på Instagram eller Facebook!
Glöm inte att hålla utkik på mailen (även skräppost) för mer information!
Och glöm inte att fylla i formuläret som är länkat i välkomstbrevet.
Vi i Societeten ser fram emot att träffa er i januari!!💛🙏🏼