11/06/2026
⚡️ ELEKTRIKERFÖRBUNDETS KONGRESS ⚡️
Sön-Tis var det kongress i Stockholm och vi närvarade med ombud och ungmandat från bägge avdelningarna.
Många kloka beslut togs och flera av våra ombud var uppe i talarstolen.
Dessutom ‼️ - har flera av våra medlemmar i avdelningarna, fått förtroende att företräda våra medlemmar i förbundet.
👉 Vice ordförande/ordförande fr. 2027-01-01 - Per-Ola Nilsson, avd. 18
👉 Förbundsstyrelse - Anders Nilsson, avd. 8
👉 Förbundsstyrelse - Roger Persson, avd. 18
👉 Valberedning - Magnus Åkerlund, avd. 8
👉 Förbundsrevisor - Johnny Östberg, avd. 18
👉 Presidie - Marcus Frej, avd. 8
EXTRA STORT GRATTIS TILL ER ✊🎈