16/06/2026
Vi i barn och ungdomsverksamheten tackar alla barn och föräldrar för en härlig termin tillsammans. Vi hoppas ni haft lika kul som oss och att vi ses åter till hösten. Vi har en förhoppning att fortsätta med de grupper vi har i dag från 2 - 12 år. Är du eller känner någon som är tonåring 13-19 år och är nyfiken på att starta en grupp för egna äventyr med ledare så hör av er så vi vet om intresse finns. Den grenen kallas TVM och tanken är då att du själv är med och planerar ert äventyr med ledare. Vill du vara med och hjälpa till som ledare är du varmt välkommen även till det. Nu tar vi sommarlov och planerar att starta upp verksamheten igen runt skolstart/ månadsskiftet aug/sep. Ha nu en skön sommar och passa på att göra äventyr i naturen på egen hand ! Glad sommar önskar Ledarna i barn och ungdomsverksamheten