11/05/2026
Den 19e maj vill vi ställa till med en GRILLKVÄLL! Vi kommer kallfylla en av våra ballonger så att man kan gå in och kolla i den. Utöver det så kommer vi sälja grillad korv och marshmallows till en billig peng. Anmäl dig i formuläret på mail som skickats ut till alla medlemmar!
Hoppas vi ses!🎈
_______________________
On may 19th we will have a GRILL EVENING! We will be cold-inflating one of our balloons so that you can step inside it. We will also be selling hotdogs and marshmallows at a low price. Fill out the form in the mail sent to all members if you want to join!
Hope to see you there!🎈