24/05/2026
Tjaba!
På LÖRDAG är det ÄNTLIGEN DAGS för ONE WAY igen och den här gånger träffas vi på PRÄSTÄNGET.
Vi träffas kl 16:00 och har aktiviteter, äter (kommer finnas hamburgare, glass och snacks att köpa) och senare på kvällen har vi gudtjänst där predikar.
Kommer bli såå grymt!
Ta med dig dina kompisar så ses vi där!🥰🤩🔥🥳