10/06/2026
Vilken härlig sommaravslutning vi fick tillsammans! ☀️🌊🌭
Vi har grillat korv, badat, fikat och delat massor av skratt och minnen från terminen som varit. Tack till alla er som varit med och gjort ungdomsgruppen till en så fin gemenskap – ni är bäst! ❤️
Till hösten blir det en liten förändring: ungdomsträffarna kommer att vara varannan tisdag istället. Mer information kommer längre fram, så håll utkik! 👀
Nu önskar vi er ett riktigt skönt sommarlov fyllt av sol, bad, vänner och nya minnen. ☀️🌸
Trevlig sommar!