NAGA Public Comments

NAGA Public Comments These are what we see and we say something about it

17/09/2025

Shoutout Rhea Gullas

Kulang na nga pala kami ng admins. Yung mga admins dati meron nang other sets of priorities but they are still contribut...
12/04/2025

Kulang na nga pala kami ng admins. Yung mga admins dati meron nang other sets of priorities but they are still contributing. If you share the same passion, please pm and we'll screen you to become an admin.

Reshare natin to, parang interesting to from a post by one of the admins. Special shoutout din kay madam April Victorill...
12/04/2025

Reshare natin to, parang interesting to from a post by one of the admins. Special shoutout din kay madam April Victorillo Tallo asawa nyo po itong nasa photo madam?

Taga Intelligence Unit, kadslasan gyud ni.Mas adik pa sila tingnan kaysa sa mga hinuhulidap nila. Meron na naman nasagap...
12/04/2025

Taga Intelligence Unit, kadslasan gyud ni.
Mas adik pa sila tingnan kaysa sa mga hinuhulidap nila.

Meron na naman nasagap na balita ang mga ibon ko na di umano, may mga intel cops sa Pnp Naga Cps nagshopping sa bahay ng hinuli nila tangay ang alahas at libo libong pera. Mga walang hiya, pinapakain nila sa pamilya nila yung mga kinita nila sa ganung paraan.

Mahaba daw ang buhok at matangkad yung isa. Sabi ng munting ibon ko, iisang intel cop lang daw dyan ang madalas nakawig sa operation nila at yun daw yung mukhang adik talaga. Alams na.

At least three police officers in Davao Oriental have tested positive for illegal drug use during a random drug test.

According to the Police Regional Office-Davao (PRO-11), these police officers have the rank of staff sergeant, corporal, and patrolman assigned at the Provincial Intelligence Unit and Provincial Mobile Force Company.

Read more of this story at the link in the comments section.

City Government of Naga, Cebu Kapila naman ta makadungog ug mga susama na insidente? Pila pa man ang kinahanglan mamatay...
20/09/2024

City Government of Naga, Cebu Kapila naman ta makadungog ug mga susama na insidente? Pila pa man ang kinahanglan mamatay nga pobre para mahigmata mo. Nagsige ra ug paanindot sa palibot apan ang nag-unang panginahanglanon sa atong konstituente sama sa libre ug komprehensibong pasilidad tambalanan, wala nato mahatagi ug pagtagad (or kuwang sa pagtagad). Unsa man gayud diay ang prayoridad ani nga administrasyon? Sa akong opinyon, tataw naman kaayo ang wala paghatag ug bili sa mga pobreng lumulupyo sa Naga. Unta aning higayona manubag ang angayang manubag.

City of NAGA, Cebu - News Report

πƒπŽπ’ π€ππ˜πŽπ’ 𝐍𝐆𝐀 𝐁𝐀𝐓𝐀 ππ€πŒπ€π“π€π˜ π“π”ππ†πŽπƒ 𝐒𝐀 ππ€π“π€πŠπ€ 𝐍𝐆𝐀 π…πˆππƒπˆππ†π’?

Usa ka dos anyos nga batang lalaki ang nakabsan gyud sa kinabuhi tungod sa doktor nga ming susi niini nga wala nagpakabana sa maong bata niadtong Setyembre 2,2024,

Ang biktima mao si Aazi Daylan Cerene kinsang gidala sa Vicente Mendiola Center for Health (Infimary) didto sa Dakbayan sa Naga sa iyang inahan nga si Charmea Cereno.

Human kini nag-luya, ang plano ra unta nga pata-oran ug dextrose apan wala mag dahum nga nalahos nga na admit sa tambalanan.
Gikan niadtong adlawa nga miabot ug walo ka adlaw nalandig sa tambalanan ang maong bata.

Matod sa inahan nga gikan sa pag sulod sa iyang anak sa infimary nianang mga adlawa imbes nga mauli-an daw murag nisamot naman hinoon.

Ang pamilyang Cereno dihang ilang nabantayan sa ika tulo ka adlaw palang nga wala taronga og atiman ang bata naka hukom kini nga ilang e-balhin unta sa pribadong tambalanan.

Apan usa ka doktor sa maong tambalanan ang mi-insulto kanila nga miingon kon duna ba kini daghang kwarta nga ika sarang sa galastohon sa ilang pasyente.

Imbes nga mobati ug kasuko tungod sa pag panginsulto igo nalang sa pag paka hilom kay lage basin di atimanon ang ilang pasyente.

Gidugang sa inahan sa dos anyos nga bata nga ang doktor nga ming-insulto kanila mao usab ang miduol sa ilang pasyente ug miingon dayon nga positibo sa meningitis ang bata.

Human sa walo ka adlaw nabalhin sa Vicente Sotto Memorial Medical Center ang pasyente ug didto dunay mga nadiskobrehan nga mas naka palagot sa pamilya sa bata.

Ang mga doktor niingon sa mga apohan ug inahan sa bata nga unta niadtong duha palang ka adlaw nga gidala sa infirmary nga nasuta nga delikado na ang bata gibalhin na unta dayon ang pasyente sa laing tambalanan.

Dugang pag pasabot sa doktor sa pamilya sa bata nga ang pag butang ug tubo sa bata di mao ang pagka plastar.

Sulod sa lima ka adlaw nga pag tiner sa bata sa VSMMC namatay gyud kini human nga niabot sa punto nga na-comatose ang bata tungod sa giingong nadangatan sa unang gidalhan nga tambalanan.

Usa sa nakapalagot sa pamilya sa bata nga namatay tungod ang resulta nga gipagawas sa Vicente Mendiola Infirmary β€œNON-ULCER DYSPEPSIA WITH MODERATE DEHYDRATION” subay sa naka butang nga final diagnosis sa bayronon nila sa tambalanan.

Apan sa Death Certificate nga gipagawas sa VSMMC ang gikamatay sa bata mao ang β€œBRAIN HERNIATION, OBSTRUCTIVE HYDROCEPHALUS, RIGHT FRONTOTEMPORAL MASS; TO CONSIDER ARACHNOID CYST GALASSI TYPE lll.”

Ning kamtayon sa dos anyos nga bata hustisya ang gipangayo karon sa tibuok kabanay sa pagkamatay sa dos anyos nga bata.

via | Benjie Banguis Talisic

Police Regional Office 7 Cebu Police Provincial Office City Government of Naga, Cebu Okay lang ba tayo sa ganito? Diba d...
18/08/2024

Police Regional Office 7 Cebu Police Provincial Office City Government of Naga, Cebu Okay lang ba tayo sa ganito? Diba dapat "Firearm must be concealed when bearer is not in agency-prescribed uniform"? This cop might be doing it on purpose. Who knows what he is doing there. He might have intimidated those civilians working because he is showing his government-issued firearm tucked in his waist. Let us see how serious are you in cleaning your rank first before going to the streets, and conduct oplan sita, body frisking random individuals, commanding riders to open the U-box of their motorcycle. pero ito wala man lang sumita? wala ba violation ito? In Oplan sita, you randomly search individuals without probable cause, but you ignore the obvious.

Message from Inbox:"PNP MEMORANDUM CIRCULAR NO. 2011-005, January 15, 20114)  Members of the PNP, AFP and other law enfo...
18/08/2024

Message from Inbox:
"PNP MEMORANDUM CIRCULAR NO. 2011-005, January 15, 2011
4) Members of the PNP, AFP and other law enforcement agencies shall carry their government-issued fi****ms, to and from residence and official station, under the following conditions:

a) With corresponding MR/ARE;
b) With corresponding MO/LO issued by duly constituted authorities;
c) Firearm must be concealed when bearer is not in agency-prescribed uniform; and
d) Long fi****ms must be concealed in gun bags/containers when being transported by bearers who are not in agency-prescribed uniform."
Shoutout pala dito kay sir. Ganito ba dapat ang pagcarry ng fi****ms assuming that he has permit to carry or a member PNP, AFP and other law enforcement agencies? For what purpose po?
A. Yabang
B. To intimidate other people to gain advantage
C. Unaware of the Memorandum
D. All of the above

Address

Cebu
Naga

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when NAGA Public Comments posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share