29/05/2026
Vi inviterer til den tradisjonelle grøtfesten 17.juni kl 17.30 på Seniorenteret.
Vi serverer rømmegrøt og spekemat, is og jordbær. Det blir en fin anledning til å samles før sommerferien.
👉Egenandel: kr 200,- for medlemmer og kr 250,- for ikke-medlemmer til konto 1080 26 25350 . merk betalingen med navn og grøt innen 12 .juni
👉Påmeldingen til Mai-lise Høymer 92286068 e-post lasse.mailise@gmail-com
🎶Underholdning med 5 glade musikere🎶 "Visesangere fra Rælingen" som vil underholde oss før vi spiser.
Reportoar fra Prøysen til Sandbeck og Taube og Beatles og svensktoppar, Halvtan Sivertsen, Aleksandersen og Kvitnes .
Arrangementsgruppa PF-Vestby