31/12/2025
Hei alle dere! Det er nok mange som ønsker å slite ut hundene sine godt i dag, og vi håper det går bra med alle hundene i kveld🥰 i den sammenheng ønsker vi å informere om at Vennesla Hundepark fortsatt ikke er tett. Det er noen mindre og større hull noen steder. Vi har folk på saken og satser på å få parken helt i orden på nyåret. Vi ber dere følge godt med på hundene dersom dere alikevel ønsker å bruke parken i dag, og det ferdes på eget ansvar. Vi ønsker dere alle et godt nytt år! Vi gleder oss til et fint år med en tett hundepark🥰🎊
-Styret