14/06/2026
Lørdag den 20.6 åpner Sporveismuseet og vi har en spennende sesong foran oss. I år markeres det at det er 125år siden at Trondheim fikk elektrisk sporvei.
Søndag 23.8 markeres dette med et arrangement på Sporveismuseet.
Og sesongen avsluttes med at vi i år skal være vertskap for Nortrikk, en nordisk konferanse for museer og foreningen på feltet. Vi har nettopp sendt ut invitasjon til våre søsterforeninger og håper flest mulig melder seg på.