Kattehjelpens Pusetaxi

Kattehjelpens Pusetaxi Består av Mona og Wenche. Hjelper fortrinnsvis hjemløse puseskatter.

Dyrlegedag i dag å 🙈 Balder skulle på kontroll etter omfattende tanntrekk i går. Så dro vi ned på pusehuset for å hjelpe...
24/04/2026

Dyrlegedag i dag å 🙈 Balder skulle på kontroll etter omfattende tanntrekk i går. Så dro vi ned på pusehuset for å hjelpe dagsteller 🙂
Nå er det heldigvis litt roligere dager fremover, nå er jeg innmari sliten! Vi har straks tømt kontoen, men heldigvis kommer grasrota snart ❤️
Jeg har sendt tiggemailer litt her og der, i håp om at noen kansje har mulighet til å bidra med noe 🥰

Ha en riktig god helg alle!

Dyrlegedag 🥰 13 katter var med! Tyr og Odin skulle ha kontroll etter tannsjekk, alt så fint ut ❤️ Freya fikk tannrens, å...
22/04/2026

Dyrlegedag 🥰 13 katter var med!
Tyr og Odin skulle ha kontroll etter tannsjekk, alt så fint ut ❤️ Freya fikk tannrens, å det viser seg at også hun må trekke noen tenner.. så vi er ikke helt i mål enda. Luna var med for helsesjekk og vaksine, men hun var så stressa stakkar så vi lot henne være. Vi får bli litt kjent først 🥰
Iris og småttisene hennes var med for helsesjekk, chip og vaksine. Før de dro tilbake i fosterhjemmet så fikk de løpe litt i fra seg på pusehuset🥰
Thor, Idunn, Vidar og Vali fikk revaksine❤️
I mårra er det ny dag, nye muligheter 🙂 Grethe, Saga og Balder skal til dyrlegen.
Nå skal jeg finne senga, rimelig sliten om dagen 😅
Ha en riktig god natt alle!

Litt bilder fra kveldsstellet hjemme å på pusehuset ❤️ nå er det natta! I mårra onsdag er det 13 katter som skal til dyr...
21/04/2026

Litt bilder fra kveldsstellet hjemme å på pusehuset ❤️ nå er det natta! I mårra onsdag er det 13 katter som skal til dyrlege! Kjennes at det er mye å gjøre om dagen, så da må det prioriteres hardt! Men lover å få avgårde pakker i løpet av uka her. Noen har bestilt varer å ikke betalt… nå får nån andre muligheten. Kan ikke legge av i det uendelige 🙈

Ha en riktig god natt alle 🙂

Dyrlegedag 🥰I dag fikk Tyr og Odin sin etterlengtende tannbehandling❤️❤️❤️ nå blir det forhåpentligvis mye bedre å være ...
20/04/2026

Dyrlegedag 🥰

I dag fikk Tyr og Odin sin etterlengtende tannbehandling❤️❤️❤️ nå blir det forhåpentligvis mye bedre å være kattepus.
Saga skulle på kontroll etter tanntrekk, hun måtte sederes! Det var masse hår som satt fast, så de måtte rense opp. Kattene røyter noe helt ekstremt om dagen! Vi børster å børster, det blir nok bedre 🥰
Loke var også på kontroll, å alt så bra ut! Så da er han snart ferdig med dyrlegebesøk for en stund 🙂
Nanna var med, både for kontroll etter tanntrekken og for å ta stingene etter jur-oprasjonen. Alt ser veldig bra ut, men hun må fortsette på antibiotika noen dager til 🥰
Svulsten er fjærna å det er ingenting som tyder på spredning😘 som til oss mennesker, så er det selfølgelig en mulighet for at det kan dukke opp noen igjen. Man har aldri noen garanti! Men jeg er glad for at vi tok den oprasjonen, så får man ta ting som det kommer! Nanna er en livsglad pratsom frøken, å hun kan jo fremdeles ha noen gode år igjen ❤️
Tusen takk alle dere som er med å gjør dette mulig 🥰

20/04/2026

Hei ! Vi ønsker oss en benk på pusehuset. Som vi kan ha utenfor husveggen. Er det noen som har en eller vet om en? Bør være litt solid og tung, så ingen stikker av med den :D å om det er bord på, er det et stort pluss :)

Saga i full fart! Etter den omfattende tanntrekken har Saga vært hjemme hos meg sammen med Nanna. Begge to er i kjempefi...
19/04/2026

Saga i full fart! Etter den omfattende tanntrekken har Saga vært hjemme hos meg sammen med Nanna. Begge to er i kjempefin form 🥰 vi venter spent på prøvesvarene fra kulen. Kommende uke er det hele 17 katter som skal til dyrlege. Mye å holde oversikt over 🙂
Ha en fin søndag alle 🙂

Hurra, da har vi fått de siste delene til storfella! Tusen takk til Lena som hjalp meg med å bestille 🥰Avanserte greier,...
18/04/2026

Hurra, da har vi fått de siste delene til storfella! Tusen takk til Lena som hjalp meg med å bestille 🥰Avanserte greier, ante ikke at det var «ekstrautstyr», men det er tydeli man kan kjøpe til ulike deler for å bruke fella på ulike måter.
Vi har henta inn de fleste fellene våre nå, da jeg skal ta vedlikehold på alle . Noen er rusta endel å skal sandblåses og lakkeres på nytt. Feller er dyrt å kjøpe, å det er viktig at de vedlikeholdes slik at vi har de lengst mulig! Ha en fin dag alle 🙂

Før påske så satt jeg på messenger med fru Røder Schrøder 🥰 det er rett som det er at vi chatter, vi har kattene som er ...
17/04/2026

Før påske så satt jeg på messenger med fru Røder Schrøder 🥰 det er rett som det er at vi chatter, vi har kattene som er vår felles inntresse å vi har begge en kropp som hyler mer enn den er fornøyd! Vi forstår hverandre på så mange måter 🙂 jeg var fortvila, lei meg, bekymra å alt som var…. Så jeg spurte om råd for å prøve å få inn penger til tanntrekk til de siste kattene vi tok inn. Om det er bestemte ting som selger mer, når bør man evt legge ut, priser vi for høyt? Alt av tips ville hjelpe ❤️
Gunn Marit som bruker ufattelige mye krefter på å hjelpe, sendte meg noen dager senere en mld
«Vi har sendt over 30 tusen blanke kroner»🥰
Jeg måtte gråte en skvett, jeg vet hvor mye hardt arbeid som ligger bak. Det er slettes ingenting som kommer lettvint! Alt overskuddet de får inn går til å hjelpe katter i nød. Takket være Gunn Marit så skal Odin, Tyr og Balder få hversin omfattende tannbehandling i neste uke 🥰
Tusen hjertlig takk for din godhet, raushet og omtanke ❤️ vil samtidig benytte muligheten til å gratulere deg så mye med dagen! Håper du får en kjempefin dag, det fortjener du virkelig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Noen historier treffer rett i hjertet 🥰Tussi hadde allerede opplevd hva det vil si å ha et trygt og godt hjem– men livet...
16/04/2026

Noen historier treffer rett i hjertet 🥰
Tussi hadde allerede opplevd hva det vil si å ha et trygt og godt hjem– men livet tok en uventet vending. Eier ble veldig syk, å Tussi ble etterhvert omplassert. Da de plutselig ikke kunne ha henne, kom Tussi til oss for å unngå at hun ble en «kasteball»
Nylig tok opprinnelig eier kontakt igjen, vi hadde en veldig fin samtale på tlf. Hun har det heldigbis mye bedre nå ❤️ å i går pakka vi bilen å la ut på tur. Gjenforeningen var akkurat så rørende som man kan forestille seg – som om ingen tid hadde gått. Poter som løp rett hjem, i en trygg favn, og en hale som sto rett opp 🥰
Noen ganger velger ikke vi dyrene – de velger oss. Og noen bånd er rett og slett ment to last a lifetime 🐾
Velkommen hjem igjen Tussi 🥰 nå er du akkurat der hvor du hører hjemme ❤️❤️❤️❤️

Tusen takk til alle som har bidratt 🥰 disse pengene vil bli brukt på tannbehandlig. Tyr, odin og Balder skal ha omfatten...
13/04/2026

Tusen takk til alle som har bidratt 🥰 disse pengene vil bli brukt på tannbehandlig. Tyr, odin og Balder skal ha omfattende tannbehandling, å må prioriteres først ❤️

Alle pengene som samles inn går til dyrlege, mat og drift av pusehuset ❤️

Adresse

Trondheim

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Kattehjelpens Pusetaxi legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Organisasjonen

Send en melding til Kattehjelpens Pusetaxi:

Del