23/06/2020
Hei!
I morgen, onsdag, kl. 19:00 på Ekrehagen skole, vil det være generalforsamling for Adventistenes Studentlag Tromsø. Dette er en mulighet for dere til å gi tanker om AST og være med å forme AST videre. Som nevnt går to personer ut av styret, hvorav én av dem er leder. Dette blir det dermed viktig at vi snakker om.
1. Ellers er det følgende saker som vil tas opp:
2. Godkjenning av regnskap
3. Året som har vært, rapport.
4. Veien videre.
5. Valg av styre for høsten:
Følgende er nå i styret. De som går ut er merket med stjerner:
*Marius Jensen, leder*
*Markus Kristoffer Dreyer, styremedlem*
Lena Alexandra Hansen, kasserer
Henning Nordgård, styremedlem
Gabriella Hansen, styremedlem
Stefan Kusterle, vara
Håper å se så mange av dere som mulig. :)