25/04/2026
Vår nestleder Torleif Nordbakk har stått skulder ved skulder med medlemmene i Fellesforbundet Nord-Hålogaland avdeling 74 som er i streik.
Det er ansatte i hotell- og restaurantnæringen som nå kjemper for rettferdig lønn etter å ha blitt hengende etter over tid, og for helt grunnleggende rettigheter som forskuttering av sykelønn. Ingen skal tape inntekt fordi de blir syke.
Når arbeidsfolk reiser seg og krever sin rettmessige del av verdiskapingen, stiller fagbevegelsen opp.
Full støtte til de streikende. Stå på videre. ✊💪