11/06/2026
🌺🌻 TRIVSELSBUA 🌻🌺
BUA vår oppe ved Omsorgssenteret er vi veldig stolte av, og koser oss der på samlinger i regi av sentralen.
MEN: Dette er en plass vi ønsker ALLE i tilknytning omsorgsenter og leilighetene vil bruke. Når familie kommer på besøk, kan dere dra ut sammen. Kanskje finner dere noe å drive med, se på eller bare slappe av.
Vi har fått en flott hylle som gjør det lettere å se hva dere kan drive med.
Vi har nålfilt i flere former, håndarbeid, verktøy, spill, bingo, malesaker og sjablonger til å lage egne handlenett/toalettvesker, quiz bøker, diktsamlinger, kryssordblad mm.
Så dette er for pårørende også.
Bua er åpen ✨
🌻🌺✨VELKOMMEN ✨🌺🌻