16/01/2025
Litt avklare her og de folk har gikk noe rykte at man må betale inngang og betale ekstra myntinnkast til flipperspill dette er en misforstår alle flipperspill har freeplay som det er gratis spiller med en unngå kronespill/knipsekasse klubb har en boks med mange eldre mynt kr 1 kr 5 og kr 10 som gjester kan putte myntinnkast og spiller gratis med kronespill/knipsekasse for det er bare for gøy.
Når klubb har åpenhus koster kr 100 over 16 år og kr 75 under 16 år da gjester kan spiller mye som vil med flipperspill. Kiosk har selgere pølse brus for å berge inn til husleie for lokal, strøm, forsikring og deler til maskin når den ble utslitt. Vi 3 person som er fra Sykkylven, Valderøy og Brattvåg spleise dekker til leie og strøm klubb har 13 flipperspill maskin, 2 knipsekasse og en arcade maskin. Har planlegger fylle inn flere flipperspill maskin senere. Denne uke på lørdag 18 januar klubb åpen kl 1530-1600 og registere navn etter kl 1600 starte spennende turnering med 10-15 runde avhengig med deltakere etter den 1,2,3 og 4 plass videre til final.
Turnering koster kr 200 pr.person.
Kan forhånd påmelding til Jo Arve SMS 90691312 ellers oppmøte ved klubb og påmelding.
Flipperspillklubb ligger ved Aktivitetshuset Tandstad.