17/05/2026
For en fantastisk fin folkefest det ble i dag, på storslett og på kjelderen samfunnhus!!! 🇳🇴
Vi ble mangle flere enn vi hadde sett for oss, men det gjorde det ekstra artig og stemninga var topp🎉
Tusen takk til alle som bidro med gevinster. Tusen takk til alle som kom innom for en hyggelig prat rundt bordene og handlet kaker, pølse, lapskaus og lodd 🎂🍰
Hipp hipp hurra for 17 mai!!🇳🇴
Hipp hipp hurra for bygda vår!! ❤️