Feen og Omegn Vellag

Feen og Omegn Vellag Feen og Omegn Vellag er til for deg.Kontakt vellaget via Facebook eller på mail: [email protected]

15/04/2015

Minner om årsmøte i Velforeningen i morgen på Betel kl 19.00

20/03/2013

Årsmøtet ble gjennomført i dag og nytt styre er på plass!!

Tja, da så... Raaust! NOT... Skal vi eller skal vi ikke produsere norsk mat?
09/05/2012

Tja, da så... Raaust! NOT... Skal vi eller skal vi ikke produsere norsk mat?

staten tilbyr jordbruket en ramme som gir grunnlag for en inntektsøkning på 4½ prosent i 2013, eller nesten 13.000 kroner per årsverk i forhold til 2012 før årets oppgjør. tilbudet følger opp landbruks- og matmeldingen (meld.st.9) på sentrale områder.

03/04/2012

Nå er det snart tid for årsmøte, kjære sambygdinger og andre interessenter!!! Jeg ber om at dere kommer med forslag til aktiviter og arrangementer, tips og råd, ris og ros til oss!
Og er det noen som har noe å bidra med i styret og ønsker et verv for en tid, så vær vennlige å gi oss et hint!!!
Vi er avhengige av lokalsamfunnets engasjement for å bidra til økt trivsel og mer samhold i bygda vår!!!

13/06/2011

Så var det snart St.Hans igjen:-)!! Noen som ønsker å hjelpe styret litt med arrangementet, så tar vi imot med takk! Kontakt en av oss i styret, så ordner vi det.

22/03/2011

Da har Nils og Arne vært ute med giroer for innbet. av medlemsskap i Vellaget. Flinke.

19/03/2011

Årsmøte i Feen og Omegn Vellag avholdes på Betel tirsdag 5. april kl. 19.30.
Håper at så mange som mulig har anledning til å komme.

02/09/2010

Hei!! Vi trenger engasjerte folk inn i styret vårt!! Dersom noen vet om noen, eller har lyst til å gjøre en innsats for nærmiljøet vårt, så vær snill å ta kontakt!!!

27/06/2010
22/06/2010

Da er det meste klart til St. Hans feiring i Bogen i morgen. Dansegulv og fellesgriller er på plass, premier og gevinster er kjøpt inn. Godteposer er pakket og vaffelrøra henter vi hos Telemarksrøra i morgen. Det er klargjort ekstra P-plasser i Bogen i morgen. Se etter plakaten rett før dere kommer ned.

15/06/2010

St.Hans! Nå nærmer det seg St. Hans og tradisjonen tro arrangerer Feen og Omegn Vellag St. Hans feiring i Bogen. Vi starter opp kl. 18.00. Det vil bli satt opp 2 griller til fri benyttelse, leker for barna, loddsalg og salg av diverse. Som vanlig avslutter vi med tenning av bål. Håper på at så mange som mulig kan komme.

Adresse

Stokke
3160

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Feen og Omegn Vellag legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Organisasjonen

Send en melding til Feen og Omegn Vellag:

Del