19/05/2025
Hvert eneste år kommer det inn ønsker om at det blir arrangert HalloVenn her på Stjørdal. Mye har skjedd siden vi første gang måtte avlyse og det har vært litt krevende å få dette opp igjen.
Nå lurer vi på om det er noen som kan tenke seg å være med å få det opp å gå igjen? Man trenger både noen nye i styret, men også folk til å være med på selve arrangementet.
Kom med tilbakemelding her, så styret vet litt før de skal ha møte.