04/06/2026
Hei hopp! Lyst til å bli med på en fin tur med fine folk! Da har du muligheten her! Les mer på orignialinnlegget og møt opp!
God tur! 🥳🤩😄
Skal du gå Topp7 søndag 14. juni? Da vil Lene fra FIRE Stjørdal og Fida fra Frivilligsentralen/Enhet bygg i Stjørdal kommune ha deg med i gruppen sin. De håper å bli en gjeng fra Stjørdal, som skal gå i et jevnt og fint tempo som passer for de fleste.
– Det er en fin naturopplevelse, vi syns det er hyggelig å kunne lage et felles lag og gå turen sammen, sier Lene.
For de som skal, så møtes de i Ilaparken 07.30, fredag 14. juni. Topp7 arrangeres av Trondhjems Turistforening og du kan lese mer om påmelding, kostnad og turen på hjemmesiden deres: https://www.dnt.no/dnt-der-du-er/trondhjems-turistforening/aktiviteter/topp7/