12/05/2026
Vi blir dessverre nødt til å utsette årsmøtet i dag 12.mai. Ny dato for årsmøtet blir publisert snarlig. Utsettelse skyldes frafall i styret i dag, og at flere i styret ønsker å tre ut av sine verv. For at beboerforeningen fortsatt skal bestå trenger vi nye medlemmer i styret som kan bidra til videre engasjement for nabolaget. Dersom du har lyst og driv til å bidra til et godt nabolagsmiljø kan du kontakte oss ved å sende en melding her på siden. Dersom det ikke er noen interesse for å sitte i styret må vi vurdere beboerforeningens framtid.
Ryddedugnaden går sin gang i dag, og vi håper at så mange som mulig bidrar til å rydde området rent og pent til 17.mai! 🥳 møtes på Kyviksmarka kl 17.00.