14/06/2026
Gratulerer med vel gjennomført NM til Skogsvandrerne😃 I går var det leirbål, og i dag kom endeleg sola og varmen😍
Om ein ikkje var i toppsjiktet, så fekk dei ei kjekk oppleving, har funne ut kva dei må øve på til neste år- så reknar vi med at dei kjem sterkt tilbake neste år💪🏼