10/04/2026
Så kjekt å se at så mange har meldt seg på leir☺️ Vi gleder oss veldig! For dere som ikke har meldt dere på har vi noen få plasser igjen, og derfor har vi åpnet for påmelding igjen til over helgen. På mandag må endelig antall leveres inn til Tonstadli. God helg alle sammen☀️