03/05/2026
Takk for turen! 🤩☀️ I dag var vi opp mot 40 stykker som koste seg ved Salmakerdammen på Gulset. I det nydelige været fant vi mange rumpetrollegg, flere fikk skutt med pil og bue på blinken, vi fant miniTurboene i skogen og undersøkt vannet for insekter og liv. Det var både spennende og gøy!
Bli med på neste tur til Sildevika den 7. juni. Da skal vi fiske krabber! 🦀🤩 mer informasjon kommer.
Er det forresten noen som har fått med seg en spikkekniv hjem? Se siste bildet.