29/04/2026
I morgen er det meldt fint vær, så da tar vi Dabke på Bakkestranda :)
Du er velkommen til å bli med enten du vil danse, eller ikke. Ta med kaffe og noe å bite i, og nyt det fine været :)
Vi møtes kl 19.
https://www.facebook.com/reel/345986511702676