16/05/2026
Sommergaven i år fra oss i besøkstjenesten til Barduheimen sykehjem🌸🌼
Gavekort til « gartnerne» i hvitt som suser rundt på avdelingene:)👒Håper de finner noe fint av blomster hos Fredly aktivitetssenter 🥰🌳🌻🌸🌼
Og noe leskende og snacks til beboere på hjemmet som de kan kose seg med🍄
Riktig go sommer fra oss ☀️🌼👒