04/03/2026
Helgas topptur til Hemsedal ble en nydelig helg fyllt med sol, turer, god mat, nye bekjentskap og fantastiske folk🙌 Det var meldt en del regn men det eneste vi opplevde var ☀️☀️ og ☀️ Det ble skikkelig påskestemning med andre
ord💛 Fredag var noen på langrenn mens noen rakk en tur i alpinbakken. Andre bare slappet av og ventet på de siste som var på vei🚗
På lørdag gikk turen opp til Rundfunuten🏔️ Veien opp var flott, men føret var av typen «terror», så det ble ikke delt ut noen stilpoeng på veien ned⛷️😅 Søndag gikk turen opp på Harahødn, og her var snøen litt mer av den løsere varianten🏔️. Det resulterte i litt mindre fall denne gangen😅 Tusen takk til Hemsedal Fjellsport og guidene Even, Thorbjørn og Rune som tok oss trygt opp og ned. Vi lærte også en del om skred, skredterreng, skredutstyr, planlegging osv. Veldig nyttig lærdom å ta med seg videre👍
Til slutt må vi få takke alle supre deltagere, vi koste oss skikkelig på tur med dere🥰
Ole Morten og Cecilie
DNT Nedre Glomma
DNT fjellsport