03/05/2026
Hei, alle mc-venner.
Styret i NAF Asker og Bærum ønsker å blåse nytt liv i vår lokale mc-klubb. NAF MC Asker og Bærum ble stiftet i 2021 og har drøyt 300 medlemmer. Dessverre har aktiviteten vært lav de to siste årene. Jeg har overtatt ansvaret for mc-gruppa i styret og ønsker å legge til rette for aktiviteter i klubben basert på innspill fra dere.
NAF Asker og Bærum har møterom i Sandvika, Sandviksveien 163, inngang fra Anthon Walles vei. Der er også kontoret til vår faste ansatte Preben Berg. Han treffes der stort sett på hverdager eller telefon 67 54 35 79.
Bygget i Sandvika er ikke helt ideelt for oss mc-folk, men heldigvis har vi har gode naboer i Drammen. NAF Drammen har fått nytt klubbhus i Auvi næringspark, Luftveien 4, 3440 Røyken.
(følg skiltet mot nr 8 – første garasjen med NAF-logo i vinduet)
De ønsker oss hjertelig velkommen til å stikke innom på treffkveldene sine som er hver torsdag fra kl 18 og utover, litt avhengig av oppmøtene. I samarbeid med Drammen håper vi å kunne skape aktiviteter, foredrag mv som er aktuelt for oss som ferdes på to hjul. For interesserte vil det også legges opp til dagsturer på torsdager eller andre dager om det passer bedre. Når vi har kommet litt i gang kan ambisjonene utvides til lengre turer, kurs, opplæring osv.
Oppfordringen til deg som ønsker et aktivt lokallag er først og fremst å gi innspill til hva du ønsker av tilbud og aktiviteter i vår lokale mc-klubb. Det er veldig bra om det er noe du kan bidra med, eller har gode kontakter som kan hjelpe oss med å få til et så godt tilbud som mulig.
Send gjerne en mail til [email protected] eller gi innspill på var facebook-side
NAF MC Asker & Bærum. Du kan også følge oss på https://www.nafmcab.no.
Torsdager er du hjertelig velkommen til Auvi for en mc-prat med oss i NAF MC Asker & Bærum og gode frender i NAF MC Drammen.
Håper vi sees! Uansett ønsker jeg deg en sikker og opplevelsesrik sommer på to hjul
Beste hilsen
Audun Buseth
Leder NAF MC Asker & Bærum
Tlf. 90 28 34 40
[email protected]