04/12/2025
Kjære medlemmer i Bærum Demensforening 💙
Det siste halvåret har vært utrolig spennende for oss ✨ Etter flere år med stillstand har vi endelig startet foreningen opp igjen 🙌 og vi gleder oss til å bygge noe meningsfullt sammen med dere!
Vi er en engasjert gjeng i styret som står klare til å skape aktivitet og fellesskap: Bente, Kirstin, Anne-Berit, Anne-Sofie, Kristine, Grethe, Lillian, Victoria og Ida 👏
Sammen skal vi løfte foreningen og gjøre den til en viktig møteplass for mennesker med demens og deres pårørende i Bærum 🏡
Hva er våre mål for det kommende året? 🎯
🎶Etablere og videreutvikle Bærum Demenskor, med aktiviteter som gir glede, mestring og fellesskap
💰 Sikre en bærekraftig drift og en stabil økonomi, slik at vi kan planlegge langsiktig og trygt
🤝 Styrke medlemsbasen for å bygge en robust organisasjon med økt innflytelse overfor kommunen
Vi ønsker å være et trygt og inkluderende fellesskap der alle føler seg velkommen. Her skal det være rom for gode møter, støtte og aktiviteter som skaper livskvalitet ❤️
Vil du bidra? 🙋♀️🙋♂️
Det kan være små eller store oppgaver – alt fra å hjelpe til på stand, komme med gode ideer 💡 starte en ny aktivitet eller bli med i koret 🎤 Jo flere vi er, jo mer kan vi få til! Ta gjerne kontakt med oss 📩 Vi vil veldig gjerne høre fra deg!
Med ønske om en fredelig jul 🎄 og et godt nytt år ✨
Hilsen oss i Bærum Demensforening 💙