08/06/2026
I dag har vi hatt åpent treffsted!
Det har vært 24 stk som har malt, tegnet, spillt og hatt gode samtaler 💜
Det ble også laget kake og vi koste oss alle med den 🍰
Takk til alle som kom i dag, ses neste mandag 🫶