10/05/2026
Torsdag 7. mai fikk vi i SBK besøk av hageentusiast Tommy Tønsberg. Han holdt et interessant lysbildeforedrag og ga oss mange gode tips og råd om hvordan vi på en enkel og grei måte skal lykkes med grønnsakdyrking. Vi var veldig fornøyd, og Tommy fikk gode ord og Bygdekvinnelagets kokebok som takk for vel utført jobb.
Den gamle kommunestyresalen var som alltid vakkert pyntet, og vi koste oss også med kaffe og kringle. Samtidig som vi benyttet anledningen til å stille spørsmål og få enda flere gode råd. Ettersom det er vår, hadde vi kjøpt inn blomster til kveldens utlodning, og mellom blomstene kan dere skimte en stor fruktkurv. Alt fikk nye, fornøyde eiere. En hyggelig kveld.