21/02/2026
Hei alle sammen! ❄️🏔️
Det skjer spennende ting fremover! Klubben står nå foran en ny start med nytt styre og økt aktivitet. Vi er i gang med å etablere en ny og mer strukturert organisasjon som skal jobbe målrettet for interessene våre.
Hovedfokuset vårt vil være politisk arbeid for å fremme muligheten for bruk og ferdsel med snøscooter i Saltdalen. I lys av de pågående diskusjonene mellom politikere og Statens naturoppsyn, mener vi det er helt avgjørende at vi kommer på banen med et gjennomtenkt og seriøst forslag - før det er for sent.
Samtidig ønsker vi å bygge et sterkt og inkluderende miljø. Vi vil jobbe for å arrangere sosiale sammenkomster og skape en arena der likesinnede kan møtes, utveksle erfaringer og finne nye kjørevenner.
Når nytt styre er på plass, vil vi tilby sesongbasert medlemskap for å styrke arbeidet vi gjør og sikre fremdrift i sakene som betyr noe for oss alle.
Sammen kan vi gjøre en forskjell – både politisk og sosialt. Følg med for mer informasjon, og bli med på laget! 💪✨